Пропозиція укласти договір (оферта)

на таких умовах:

«публічний ДОГОВІР

Про НАДАННЯ ПОСЛУГ З ЕКСКУРСІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

м. Кременець Тернопільської області                                01.02.2023 р.

Кременецький ботанічний сад в особі директора Ліснічук Антоніни Миколаївни, що діє на підставі Положення про Кременецький ботанічний сад, пропонує необмеженому колу осіб укласти цей Договір про надання послуг з екскурсійного обслуговування (далі – Договір) на таких умовах:

 

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
    • Пропозиція укласти договір (Оферта) – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій особі згідно зі статтею 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним Договір, що є складовою частиною Оферти.
    • Договір є публічним відповідно до ст.ст. 633, 641 Цивільного кодексу України та його умови є однакові для всіх Замовників.
    • Договір включає Перелік та розцінки платних послуг, що надаються Кременецьким ботанічним садом на 2023 рік (далі – Перелік) та наказ Кременецького ботанічного саду «Про затвердження Положення про порядок обробки персональних даних» від 10.2014 р. № 22-а (далі – Наказ № 22-а), які розміщені на Веб-сторінці.
    • Акцепт – надання Замовником повної і безумовної відповіді Виконавцю на його Оферту на умовах, визначених Офертою шляхом оплати Послуг. Акцепт підтверджує, що Замовник ознайомився та погодився з умовами Оферти.
    • Якщо Замовник не згодний з умовами Оферти, він не має права укладати Договір.
    • Договір вважається укладеним з моменту отримання Виконавцем передоплати Послуг.
    • Замовник – будь-яка особа, яка має законне право вступати в договірні відносини, і яка уклала Договір.
    • Сторона – Замовник або Виконавець залежно від контексту.
    • Сторони – Замовник та Виконавець.
    • Веб-сторінка – сайт Виконавця, доступний за посиланням https://krembotsad.in.ua, на якому розміщена Оферта.

 

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
    • Виконавець приймає на себе зобов’язання надати Замовнику послуги з екскурсійного обслуговування на умовах Договору (далі – Послуги), а Замовник їх оплатити та прийняти.
    • Особа, яка бажає укласти Договір, повинна повідомити Виконавцю про такі бажані деталі надання Послуг перед Акцептом: дата, час, місце, тривалість, назва послуги з Переліку, кількість осіб у групі (у випадку замовлення групової екскурсії). У разі згоди Виконавця на такі деталі Замовник може здійснити Акцепт.
    • Замовник, укладаючи Договір, підтверджує, що придбає у Виконавця Послуги виключно для особистих, домашніх та інших потреб, не пов’язаних із здійсненням підприємницької діяльності.

 

  1. ОПЛАТА та ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧА ПОСЛУГ
    • Надання Послуг здійснюється за попередньою оплатою шляхом безготівкового розрахунку.
    • Оплата вважається здійсненою в момент її зарахування на розрахунковий рахунок Виконавця.
    • У випадку не підписання Замовником Акта наданих Послуг (далі – Акт) Послуги вважаються наданими, а Акт – таким, що підписаний Сторонами.
    • Ознайомитися з вартістю та переліком послуг можна в розділі Екскурсійне відвідування еколого-пізнавальної стежки / зони відпочинку

 

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
    • Замовник зобов’язується:
      • Надати своє найменування, місцезнаходження, номер телефону, кількість осіб у групі.
      • Оплатити Послуги.
      • Прибути в час та місце надання Послуг.
      • Прийняти надані Послуги.
      • Підписати Акт.
      • Дотримуватися правил перебування у місці надання Послуг та загальноприйнятих норм моралі.
      • Відшкодовувати збитки, завдані його неправомірними діями.
      • Виконувати інші обов’язки за Договором.
  • Замовник має право:
    • Отримати усю необхідну інформацію щодо Послуг.
    • Скористатися Послугами.
  • Виконавець зобов’язується:
    • Надати усю необхідну інформацію щодо Послуг.
    • Надати Послуги.
    • Виконувати інші обов’язки за Договором.
  • Виконавець має право:
    • Відмовитися в односторонньому порядку від Договору у випадку невиконання Замовником своїх обов’язків.

 

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН та ВРЕГУЛЮВАННЯ СПОРІВ
    • У випадку порушення своїх зобов’язань Сторони несуть відповідальність, визначену Договором та законодавством України.
    • Виконавець не несе відповідальності у випадку неможливості Замовника скористатися Послугами внаслідок несприятливих погодних явищ, а також за невідповідність наданих Послуг сподіванням Замовника та/або за неотримання задоволення від наданих Послуг, оскільки їх оцінка кожною людиною є суб’єктивною.
    • Сторона, яка не може виконати свої зобов’язання через обставини непереборної сили, повинна протягом 24 годин письмово повідомити про це іншу Сторону з наданням документа, виданого компетентним державним органом.
    • У разі понесення Виконавцем збитків, пов’язаних з порушенням Замовником законодавства або Договору, Замовник зобов’язаний відшкодувати такі збитки у повному обсязі.
    • Усі спори вирішуються у встановленому законодавством порядку за місцезнаходженням Виконавця.

 

  1. Персональні дані
    • Сторони підтверджують, що попередньо ознайомились із Законом України «Про захист персональних даних» (далі – Закон № 2297), Наказом № 22-а, їх зміст є зрозумілий та визнають, що добровільно та інформовано:
  • надали згоду на обробку своїх персональних даних на умовах Наказу № 22-а;
  • взяли на себе зобов’язання про нерозголошення персональних даних у такій редакції: «Відповідно до статті 10 Закону України “Про захист персональних даних” зобов’язуюсь не розголошувати у будь-який спосіб персональні дані інших осіб, що стали відомі мені у зв’язку з виконанням посадових (службових) або трудових обов’язків. Підтверджую, що зобов’язання буде чинним після припинення мною діяльності, пов’язаної з обробкою персональних даних, крім випадків, установлених законом.»;
  • є повідомленими про володільця персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, свої права, визначені Законом № 2297, мету збору персональних даних та осіб, яким передаються їх персональні дані на умовах Наказу № 22-а.

7. ОБОВ’ЯЗКОВІ УМОВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Замовник має право анулювати Замовлення шляхом направлення письмової заяви на повернення коштів Виконавцю протягом строку дії Замовлення у наступному порядку:

У разі, якщо Замовлення анульоване за письмовою заявою Замовника протягом строку дії Замовлення, а Послуги ще не були надані частково або повністю, оплачена вартість ненаданих Послуг підлягає поверненню у формі, в якій було здійснено оплату таких Послуг, протягом 50-70 робочих днів з моменту прийняття рішення Виконавцем про повернення Замовнику вартості неотриманих Послуг.

У разі відмови Замовника від отримання фактично оплачених туристичних послуг, але не менше ніж за 3 (три) години до моменту початку їх фактичного надання, кошти повертаються Замовнику протягом 50-70 робочих днів з моменту прийняття рішення Виконавцем про повернення Замовнику вартості неотриманих Послуг. У разі відмови Замовника менше, ніж за 3 (три) години до моменту фактичного надання послуг, кошти Замовнику не повертаються.

Заява на повернення грошових коштів може бути оформлена Замовником в паперовій формі. У разі подання Замовником письмової заяви, така заява підлягає оформленню за місцем надання послуг або направляється Замовником на юридичну адресу Виконавця, рекомендованим листом. До заяви додається копія документу, що посвідчує особу, яка оплатила Замовлення Послуг.

Порядок повернення грошових коштів

Термін перерахування грошових коштів від моменту прийняття рішення Виконавцем про повернення Замовнику вартості неотриманих Послуг становить 50-70 робочих днів.

Повернення коштів за не надану послугу здійснюється у тій формі оплати, у якій була здійснена розрахункова операція. Повернення здійснюється на ту карту, з якої була проведена передплата на  сайті.

Розрахунковий документ, при відмові від надання послуги, буде створено в електронній формі та надіслано на вказану Замовником адресу електронної пошти.

 

Публічний договір про надання послуг з екскурсійного обслуговування (оферта)

Наказ № 22-а